學員分享:西藏頌缽療法中階 ― 搣匙再發問


第四十屆西藏頌缽療法嘅同學很快便接續上中階班,身為搣匙嘅我,哈哈,繼續接受同學們嘅發問,然而,發問的問題更有深度。

積累了實際經驗果然大有進步,同學們亦可以由陣式及技巧的練習,步入更深入的境界。由練習對象在過程中的身體發冷反應,更能體會心理影響生理,如果唔改變舊有習慣,只能暫時舒緩,未能根治;亦可以由個案嘅情況取得靈感,延伸到自己身上,治療者亦可得到療癒!😄😄😄

請看看這位同學嘅分享!

學員分享:西藏頌缽療法中階 ― 搣匙再發問

上完兩堂嘅中階堂,令我有好深嘅感受,無論係治療師或係客人,在治療嘅過程中,都可以聽住頌缽嘅聲音同時可以感受到平靜,自在。

我和同學一起互相幫對方做頌缽嘅時候,大家除咗學習陣法,亦都可以從中得到治療。Miss輕鬆而又用心的教學方式,好正,感激遇上一個好搣匙😬😬😘😘,和好同學😘

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

不丹治療手記(一) - 備戰不丹

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒