佛系買缽2018(4)― 參觀頌缽製造工場


2018.04.19 Imadole 

很多朋友及學生都問我,究竟頌缽係咪真係用齊七隻金屬所造成,答案係:係!有良心嘅工場會,冇良心嘅工場就唔敢包!

今日神龍老師喺我苦苦哀求之下,帶咗我去佢朋友位於Imadole嘅一個頌缽工場。佢一直都唔明點解我好想去參觀工場,在他眼中,工場又污糟又熱,成班麻甩佬周身汗臭,沒有什麼特別好看,況且最重要的,那是屬於私人地方,東主及技師們都並不喜歡別人參觀。他要碌他的人情牌才能為我作此次安排,對此,我是萬分感激的!

在我來說,去參觀頌缽工場,是理所當然的一件事嘛!如果你對一樣東西有濃厚的興趣,是會想知道它背後的歷史,以及一切的點點滴滴,我便是這樣好奇及想有深入認識頌缽的一個人了。況且,以現時的趨勢,將來真的未必可以再買到古董頌缽,未雨綢繆,係時候要睇定新缽的質素如何,搵定可以信賴的廠房,唔親自去睇,點知到底係龍定係蟲。對質素及知識的追求,我總是認真的!


入到工場,整體感覺良好,哈哈,地方比上次老師搵我笨,帶我去嗰間講到隻缽曉飛咁濟果間廠寬敞得多。這裡的能量流通,給我一種愉快正派的感覺。

神龍老師介紹我給負責人認識,可惜對方不懂英語,難以交談,但他很友善,由老師作翻譯,靦腆地帶我參觀他的廠房。

他們的手造頌缽生產線,因未集齊七種金屬材料而暫時停止,我只看到用銅倒模做出嘅小缽製作。我聽到後有點感動,原來係真㗎,唔齊材料係會停工!堅持品質,絕不濫竽充數,同之前嗰間曉飛工場完全唔同,呢啲先係老實有質素嘅工場!

神龍老師亦補充,市面上有頌缽係用五種金屬造成,價錢理應比七種金屬便宜,不過有些奸商當作七種金屬般售賣,所以各位買缽嘅時候,真係要小心留意。不過就算係我,我都唔識分邊隻係五種,邊隻係七種金屬造成,哈哈,因為我淨係識得揀古董缽…

雖然冇開生產線,負責人同一位老師傅都用心地用埋佢哋嘅身體語言,講解及示範畀我睇製造頌缽嘅流程,由溶鐵、打鐵、冷卻、打磨, 一一簡單示範。我貪玩拎起嗰隻大鐵鎚,嘩,重到吖。經過呢次體驗,更加感受到每隻頌缽真係匠心獨具、千錘百煉而成,絕對係技師們的心血結晶!

參觀完頌缽工場,匆匆趕回Boudhna,繼續我那挑選頌缽的艱巨任務。

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

怎樣才能增強頌缽的力量

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒