佛系買缽2018(2) - 柳暗花明


2018.04.18 清晨  加德滿都

早上五點半已經被窗外的晨光喚醒,想再睡,輾轉反側也不能眠,遂開手機檢查一下最新訊息。

勤力的Chitra一早已把飛往 Pokara的航班資料傳送了給我,看著看著,電話響起來,竟然是神龍老師打來給我!可以晨咁早五點幾打畀我,而又機緣巧合可以搵到我嘅,果然係神龍!

電話另一端傳來神龍老師精神奕奕的聲音:「你好嗎? 你嚟咗加德滿都嗱?」… (下刪500字客套對話)

「我哋幾時可以見面?」我入正題。

「我呢排好忙,4月30號吖。」

「吓!我4月24號就要回程返香港喎!」

「我4月20號要飛曼谷做野,要4月30號先返。」

唔係掛,咁大整蠱?約咗我,自己卻飛去泰國,咁神奇!

「 咁我哋只得今日同埋聽日可以揀缽!你今日得唔得閒呀?」我一定要抓緊時間。

「好呀,我出嚟搵你食早餐喇。」

「不用了,我酒店包早餐的。」

 「咁我十點鐘左右來酒店接你?」

 「好呀,到時見。」

我真係一額汗,只得兩日揀缽,其實有些危危乎,但別無他法,唯有見步行步。哈哈,今次果然係佛系買缽,只要緣份到,神龍老師自然會出現,仲好好彩咁攝倒兩日時間!

定了時間,我的日程安排就易辦得多,隨即跟Chitra 相約,請他替我訂4月21日的航班,先擬在山上住三日兩夜,去到看看實際環境再計劃餘下日子的安排。

一切辦妥已是早上七時,洗個面,去餐廳食早餐,儲備好能量,迎接今日嘅大作戰!

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

怎樣才能增強頌缽的力量