佛系買缽2018(1) - 緣份到,自然會…

2018.04.17 加德滿都

每一次選購西藏頌缽,都係一趟艱辛的旅程,有睇過我過往網綕分享的朋友都應略知一二,今次也不例外。

我以往是儲夠一定的訂單才到尼泊爾選購頌缽,但有見能買到優質手造古董頌缽的機會越來越小,價錢亦被可愛的同胞炒得越來越貴,所以在去年10月,雖然手上只得一、兩張訂單,已聯絡神龍老師落單訂購頌缽及gong,希望盡可能有機會時入多些貨,以免將來想要都無。係真㗎,我預期以後嘅學生或者只能買到新做嘅手造缽,質素同治療效果真係會相差很遠的。

神龍老師話有貨,叫我飛過去。鑑於過往的慘痛經驗,今次堅持要他拍照給我過目,並列明尺寸,證明真的有貨,我才飛過去。他應承了,說次天發相給我,就係咁,哈哈,擺擺尾,又玩失蹤。

直至12月我在東京旅行時,收到神龍老師的訊息,他說已找齊我所需要的貨物,叫我三日後到尼泊爾。我聽了後啼笑皆非,告訴他我身處東京,一星期後才回香港,最快要1月才可以到尼泊爾。就係咁,神龍老師又擺擺尾,直到今年三月尾才再出現,說四月頭有貨。

我早已安排好工作,不能臨時取消,遂問老師能否等到4月17日才起行,他說可以。我訂了機票,起飛前一星期再和他reconfirm見面的時間地點,誰知神龍老師停留在他的佛系異度空間,電話唔接,訊息唔覆,直至我上機果刻,都搵佢唔倒。

我嘅心情係點?哈哈,聰明嘅你應該會估到。我真係有考慮過取消行程,不過唔想浪費咗張機票,不如嬲嬲哋走去行山算數!在登機閘口前,聯絡我在加德滿都經營旅行社的朋友Chitra,請他為我安排。碰巧他在他那山卡啦的山區環保度假村內,邀請我去探訪他。

去他的Eco Lodge 路程崎嶇,要乘內陸機到 Pokara ,再轉乘一小時的士或巴士到小鎮Lumie,再行一小時山路才能到達。最大問題係我拖喼,點拖住個喼行山呀?佢叫我盡量將行李留在加德滿都,只攜帶必需品上山,並會安排挑夫幫我拎個喼。我告訴他我要考慮一下,到達加德滿都後才回覆他。就是這樣,我帶著蝦餃就蝦餃燒賣就燒賣的隨遇而安大無畏精神上機,展開我的佛系購買頌缽之旅。

航班降準時落加德滿都國際機場,我亦將我的模式,哈哈,轉為低效率、要大量耐性的Nepalese Style。我順利過關,在混亂的行李帶等了個多小時才拿到行李。 一出機場門口,慣性的人頭湧湧,不同的酒店及團體舉著人名牌來接機。我在人潮中找到一個"近似"我的名字,Serine Mace,yes,仲唔係我?便愉快地跟司機相認,順利抵達熟悉的Fuji Hotel。

梳洗安頓好已經是凌晨二時,我再留訊息給神龍老師,倦極倒頭大睡,有乜事瞓醒再算。

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹