頌缽好聲音:Tibetan Singing Bowl Mini Concert for Friends - 高階學員後感 3


今次的頌缽演奏會中,有兩位參加者都參與了我第一次的演奏會, 這位高階學員B是其中一位。

經過第一次演奏會後,哈哈,B,便被頌缽所吸引,成為我的學生,亦陪伴我在頌缽的成長過程中,走了一段又一段的路, 給我不少啟發,在靈性上的修為及知識,她,確實比我高,感恩沿途有你!

且看看B的分享!

頌缽好聲音:Tibetan Singing Bowl Mini Concert for Friends - 高階學員後感 3

今次係我第二次參與西藏頌缽療法演奏會。

上次我對頌缽未有任何認識,只係帶住好奇又興奮嘅心情瞓喺地度。我覺得嗰次有唔少人都係帶著和我差不多嘅心情嚟嘅。整體氣氛輕鬆,純粹。成件事我覺得很新鮮,身體有些地方有痺和痛嘅反應,relate到當時嘅身體狀況,覺得頌缽好神奇。不過嗰次咁啱隔壁的房在練鼓,鼓聲有點阻礙咗享受過程。

今次需要做leader,一開始冇咁快放鬆到,因為頭腦仍然不停在轉,在想東想西。雖然係咁,喺第一round,Serina敲第一下時我嘅third eye chakra已經即時有反應了,好有感覺。(身體的反應係直接而且誠實的,哈哈哈~)。對我嚟講依round係光燦燦的。因為宣布開始後我沒有睜開過眼睛。完左之後先至知道只係自己頭頂上有一排射燈亮著,其他全都已關掉,仲以為冇熄過燈呢~ (笑)

第二round時,自己用衫擋住啲燈光後,我好快便集中到喺只有自己和頌缽嘅世界入面,感覺著自己體內能量嘅流動。然後意識慢慢地擴張,越過了physical body的界限。全程感受著身體與內在的連結,以及於當下純粹的「我在(presence)」。

我覺得兩節演奏都很好。Serina演奏時每隻頌缽嘅反應,可能就好似平時做單對單治療咁,表達緊在場所有人嘅集體潛意識和能量狀態有啲咩特點吧。依班人裡面或者有某種共通點呢!

對頌缽認識深咗,便漸漸了解到頌缽唔單只係「聽歌」咁表面嘅嘢嚟。每節短短十幾分鐘的演奏,是讓聽者可以體會到頌缽(自然能量,頻率)和身體之間的關係嘅過程。講得更闊一點,就係人與天地萬物之間在能量層面上有所連繫的一種體現。

最初對頌缽沒有任何認識,所以只停留咗喺「好有趣啊!」嘅一種沖擊裡面,未懂背後嘅原理。而家學咗頌缽,亦學咗其他和能量有關嘅concept,可以更立體地去理解了。

我幾鍾意buddies' time這慨念和環節喔!因為可以讓未認識頌缽嘅朋友更近距離地接觸頌缽,試玩,交流經驗。一開始知道要帶組係有點壓力的,不過調整咗心態,有咗idea點樣帶組,和夜麻麻搵咗隻頌缽出嚟預習,rim第一下就覺得很完美(冇練一排卻rim得咁穩定又冇怪聲,超開心~)之後就冇哂壓力啦!咁快調節到心態,轉化埋壓力,係依幾年來我學習的一切嘅成果!(雖然如果日頭工作壓力大的話,因為個mind太執著,太死腦筋,通常都冇咁快跳得番出嚟嘅,仍需多aware呢~)

感謝Serina把頌缽帶來我生命裡!佢成為咗我學習能量嘅契機,成就咗現在嘅我!

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

不丹治療手記(一) - 備戰不丹

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒