尋寶.有血有汗有淚水

整理好從尼泊爾親手挑選回來的手造古董頌缽,趁學生們陸續上來挑選,各散東西之前,來一張大合照,係咪好壯觀呢?!

今次的旅程是艱辛的,遇上很多突發事,仲要係鑊鑊新鮮鑊鑊金,受了不少委屈。起飛前神龍慣性失蹤未肯浦頭,但今次接的訂單不多,就算買不到頌缽,手上的存貨也可應付,故沒有要向學生們交待的壓力,哈哈,豁出去,抱著蝦餃就蝦餃,燒賣就燒賣的精神上機,就算見唔到神龍,哈哈,大不了自己行山算數!

最後,劇情峰迴路轉,很多事都奇跡地到最後一刻迎刃而解,雖然有些手尾尚待處理,但,慢慢來,急不了。

這親自到尼泊爾挑缽的日子,唔…應該… 聰明嘅你應該估到。堅持品質,都需要時地人的配合,當緣分到了盡頭,係時候要另闢渠道,所以我更珍惜呢一批頌缽,亦罕有地、不厭其煩地勸學生們盡早購入,機會,真係可一不可再... 同學們,要珍惜尚能買到好質素古董缽的機會呀,噹~

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹