唐卡的故事 (中) 暨有獎競猜遊戲

三天後,我再到那舖頭, 看到的,是我那宇宙已被釋放, 不過,右上角之前被那張古怪的黑色紙蓋掩著的六個釘書釘洞洞, 那因師傅疏忽而造成的六道『傷痕』,亦同時被釋放了!

我的臉,即時變成黑臉琶鷺。 『呢幅畫,點解會多o左六個洞,你整爛o左我幅畫喎!』 『阿小姐,我解釋俾你聽,阿師傅拉呎要釘洞的, 咁幅畫先會直身好睇,呢個位已經係拉到最盡喇。』

雖然佢隻隻字字都係講中文, 但係我真係聽唔明點解拉呎會整爛我幅畫。 我繼續跟她理論,但因唔想悶親大家, 所以將她的強詞奪理省埋。

『阿小姐,我已經好努力咁補救, 自問亦盡心咁幫你做,你都唔滿意, 我都無辦法,而家唔收你錢,你拎番o的畫走啦。』 你整爛我o的野,仲講到我好似雞蛋裡挑骨頭想攞著數咁?

『我份人好公平,呢兩幅我都滿意, 淨係呢幅你整爛o左我個宇宙,我好唔開心, 我唔想好似佔你便宜咁。』 『阿小姐,咁我收你$500啦,呢幅宇宙我唔收錢。』 當我在考慮之際,亦都準備拎錢畀之際……

『阿小姐,做人既野,係有因果o架。 做人要有慈悲心腸,我已經當善心咁唔收你錢, 就當做慈事啦。你呀,都唔可以咁執著, 幅畫多o左六個洞,都唔會影響畫既內容o架,係無分別o架。』

吓,咁講野都得既,整爛人既野,叫人唔好執著, 咁即係話,我o係你塊面加多六個洞, 都唔會影響你係一條廢柴既事實! 我真係忍唔住笑,亦終於發覺到, 跟她再談,只會浪費我既精力。

結果,係喎,結果會係點呢? 究竟我會點做? 果個跟唔係佛教徒既我講慈悲既女士又會有咩反應呢?

唐卡的故事有獎競猜遊戲

為增添趣味,首三名估中我反應及最後做法既朋友, 將會免費獲贈西藏頌缽療法一節。 參加者可將答案在本網誌或在Facebook群組內遞交, 截止日期為12月16日。 答案及得獎者將於12月18日在網誌內公佈。

哈哈,睇下有無人可以估中先,唷!

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

不丹治療手記(一) - 備戰不丹

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒