尋寶·要趁有氣有力(2) - G,全部都係G

10.1.2017

昨夜睡得很安穩。
氣溫雖冷,但被竇暖笠笠,
跟第一晚睡在雪柜般差天共地。
順帶一提,我所住的Rokpa Guest House是為婦女及孤兒籌款的慈善機構,
既有舒適的地方住又可以幫人,
真的一舉兩得,值得推薦!

吃過豐富的早餐,
便開始我的refresher course。
溫故知新之餘,
亦多了些領悟,
果真是學無止境!

課後終於到此程的主菜:揀缽!
走進老師塵埃飛揚的貨倉前先戴上口罩,
但未揀到一半已經開始打乞嚏,
個鼻真係辛苦到呢,
亦開始盤算回港要用滴露洗晒我所著的衫…

本來事先已告訴老師我需要的頌缽數量,
不羈放縱愛自由的他每次都應承為我準備,
哈哈,結果當然係…無啦,
要靠運氣睇下佢個倉有咩好貨,
如果唔係,哈哈,邊算係尋寶呀?

而今次他為我準備的缽有大量G Bowl,
拎起每3隻缽竟有1隻係G!
E Bowl的情況最悽慘,
只得一隻…

我望住堆缽,
唉,除了苦笑就是苦笑,
希望在我走之前畀我揾齊所要的缽,
否則,哈哈,真係要我啲學生猜包剪揼決定邊個可要冷門缽,噹!

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹