學員分享:西藏頌缽療法初階 ㄧ 永遠有最後的一個問題

 


好學的C是歷年上課時問了最多問題的學員,上課時腦袋轉呀轉,掟出一個又一個問題給我,而且,哈哈,永遠都話係最後一個問題!🤣🤣🤣

這一來是她要求高的性格使然,二來是她親身體驗過其他店舖所提供的「頌缽治療」,有所對比下而引伸的疑問,又或者與其說是疑問,倒不如說她比較後察覺到當中分別想認證較恰當🤭🤭🤭。

如C所說,我對教學比較有要求,真心想遇到及教出有質素、有心練習和學習的學員,令更多人能接觸及認識到傳統西藏頌缽療法的優與美,以及頌缽的真正力量!每一課都是帶著期待去教學呢!

請看看C的分享!

學員分享:西藏頌缽療法初階 ㄧ 永遠有最後的一個問題

以前都試過唔同嘅頌缽治療,所以對我來講一點都唔陌生。但試過Serina嘅西藏頌缽治療後,我就好想跟佢學習和了解更多。

上完初班之後,我覺得沒有揀錯。Serina 教導非常認真,講解非常清楚,令到我對西藏頌缽治療有更深入嘅認識。

實習嘅時候,佢非常細心,每一個細節位都非常之留意,並且耐心教導我們正確嘅方法。此外,佢亦都不厭其煩地解答我哋嘅提問,搞到遲落堂佢都冇怨言。

雖然天公不造美落大雨,但我哋就喺佢嘅工作室輕鬆、開心和一片歡笑聲下渡過兩個星期六下午…..感恩🙏🏻

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹