學員分享:西藏頌缽療法高階 - 甩轆孖寶❤️❤️


一直都好想好想好想好想幫呢位學生搵拍檔!

唔係個個學生都可以一帆風順,搵到一個願意 陪伴一起進修嘅同學,呢個學生係一個好好嘅例子。睇住佢第一個拍檔中途放棄;找到第二個拍檔上中階,但也中途放棄;到第一個拍檔回歸一齊上中階,諗住可以一齊繼續讀落去,但卻因種種原因始終未能一起上高階。看著她早已擁有一套頌缽,等咗成年有多,都一直未能替她找到合適的拍檔上課,我都覺得有啲唔好意思😅😅😅。

且看看呢位甩轆同學嘅分享吖!

學員分享:西藏頌缽療法高階-甩轆孖寶 ❤️❤️

等了很久,終完到我了!!!🎉🎉

要完成一件事,一個課程,真的要因緣和合的。我和今次的同學仔可算是甩轆孖寶,我倆也被之前的同學仔飛甩。最後大家單拖地等待另一個轆的出現。😁😁

今次上堂學習的跟之前初、中階完全不同,高階課真係新奇又刺激。無錯,係刺激,之前初中係緊張,高階玩法完全不同。因為有白老鼠環節,要同白老鼠互動,真的是一個很難得的經驗。由見到白老鼠朋友開始,由說話,陣式到完結,不知甩左幾多次轆!哈哈哈😂😂 ……. 也帶來了很多搞笑的對話,這個互動,令這三階課 (初中高) 有個更完美的整合,這絶不是從文字(筆記)或老師口中可以得到,一定要親身感受才能領悟。除此之外, 更加覺得這才是真正的開始。我可以大胆講,有趣的事將會慢慢展開~~~~✨✨

再次感謝 Serina 和甩轆同學和合了這次的新奇又刺激的旅程!🙏🙏

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹