尋寶·要趁有氣有力(3) - 隨遇而安

11.1.2017

老師話識咗我咁多年都未同我去玩過,
話要帶我到Pokhara玩,
至於未搵齊嘅頌缽,
叫我放心交畀佢。

我見他興致勃勃,只好順他意。
況且佢既然咁講,
我亦只好隨遇而安,
於是今日就坐他車去咗Pokhara。

都唔係好遠啫,
只係揸咗七個鐘頭車,
無錯,係七個鐘頭,
坐到我在後座都不知瞓咗幾多次覺…

嗱,各位同學,
如果我今次真係咁唔好彩搵唔齊頌缽嘅話,
唔關我事㗎,
係你哋師公安排㗎,
千萬唔好怪我!

為師奉勸你哋一句,
哈哈,都係練習定猜包剪揼實際啲,噹~ :)

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

不丹治療手記(一) - 備戰不丹

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒