窩心的客戶分享 ㄧ 克服注射疫苗後的焦慮失眠


這是一篇個案很用心寫的催眠治療後感,不想草草處理,留待自己靜下來時,用心地整理這篇內容豐富,牽涉多個層面的後感💁🏻。

H是我N年前西藏頌缽療法中階班的學生,她與R這二人組合,跟我也有點微妙的緣份🥰。較早前某個週六在工作室樓下跟H碰上,談了一會,已有預感會跟她再遇,故收到她的求助訊息,一點也不感意外。

H打完第二劑疫苗後,身體出現不適,特別是心口位置,有心慌、透不過氣的感覺,亦開始有panic、焦慮、緊張、失眠眼光光等天光。頭一晚睡不了,第二晚更有壓力,更加害怕及緊張,怎能放鬆入眠🥱?

這是焦慮的一種,身體有些難以言諭的不適及不安,雖無形但實在,難以跟身邊人解釋言喻,甚至會畀人覺得只係小事,係你過份敏感放大咗件事過份緊張,放鬆就得。哈哈哈,歌仔都有得唱啦:可以笑的話,不會哭~🎤;可以放鬆嘅話又點會緊張?但好多人唔明白安慰嘅技巧,咁樣講反而會令到焦慮者更加不安,好似指責佢哋冇努力嘗試放鬆及幫自己咁。

注射疫苗只是trigger point,了解過H的情況及焦慮背後隱藏的情緒,清除之餘,還勸喻她需要調整某些心態,去感受及分享多些生命中嘅愛,飲食上加添detox的食物,其實很多值得她感到幸福的條件,一直在身邊。❤️❤️❤️

感謝H對我的信任,亦感謝她,哈哈…特別指出我嘅…「慈祥」同「温柔」🥱🥱🥱,係呀,如果可以嘅話,應該要早啲嚟搵我!🤣🤣🤣

且看看H的分享吖~💁🏻🤟🏻

窩心的客戶分享 ㄧ 克服注射疫苗後的焦慮失眠

認識老師都大約有五六年嘅時間,我係修畢初階及中階嘅學生嚟㗎!由於時間嘅關係仲未完成高階,而且一直都欠老師上課後嘅感想,今次終於要還啦⋯⋯仲係呢個情況下還……

最近一次跟老師再聯絡,竟然係要搵老師幫自己做治療!因為打完疫苗後,身體出現咗一啲舊患復發的徵象,而引發焦慮嘅情緒,加上身體不適,嗰種感覺係十分之徬徨無助,無論睇中醫西醫都唔能夠平息當中嘅焦慮不安🤷🏻。

西醫叫你食放鬆藥瞓覺(我好堅持唔食),中醫調理嘅速度又比較慢,每日自己都係惶恐中生活,即使講比身邊嘅人聽,對方亦都未必明白同理解,只會叫你放鬆啲唔好諗咁多,但係試問一個根本唔能夠靠自己去放鬆嘅人又點能夠做到?喺呢個時候我醒起自己個頌缽,雖然都有少少幫助,但係自問功力未夠,身體虛弱到個幾星期瘦咗5磅,失眠加身體不適越嚟越嚴重。

一個星期日嘅早上終於聯絡咗老師,話咗比佢聽我嘅情況,雖然老師當日係放假,但係因為我都係當日先有時間,所以老師二話不說地安排我當日下午去搵佢。其實我都唔知去到會做乜嘢,純粹相信老師會幫倒自己。

當日應該流咗有一公升眼淚吧!記得治療前後嘅提點之外,仲好記得老師比起平時上堂慈祥同溫柔咗好多!!!(嗱,有上過堂嘅同學係會明白的 )

成個治療過程都令我覺得好安穩好舒適,好似終於有人明白你同點醒你咁,成個人鬆晒,當晚亦都瞓得好好,直頭覺得老師save my life ,將我喺一個深淵度扯返出嚟。

當然治療係一種方式,要保持健康嘅狀態都係要靠自己日常去維持同調整,除咗失眠治療之外,亦都喺另一日做咗頌缽嘅治療。好耐未試過畀老師敲我,過咗15分鐘之後⋯就已經唔知發生咩事~哈哈哈!正常嘅,最重要係敲完醒嘅時候個人好似將一大擔泥掉晒落地下,身上冇咁多負擔,真係好爽。

真心好多謝老師呢段時間嘅陪伴,同埋用心嘅治療和提點!!沒有你日子怎麼過,哈哈哈!!

經過呢次事件之後,不但要重整自己嘅人生同日常時間表,亦都覺得當你遇到有困難嘅時候,必須要搵到合適嘅人選去幫你。所謂合適嘅人選可能係醫生,而我覺得係一個合適嘅治療師,一個好嘅治療師勝過睇十個八個係咁叫你食安眠藥嘅醫生,正所謂心病還需心藥醫係真㗎!世上沒有如果,如果有⋯我會早d搵老師⋯

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒

不丹治療手記(一) - 備戰不丹