學員分享 (心動不如行動篇)- 第卅十四屆西藏頌缽療法初階



絕對相信第卅十四屆西藏頌缽療法初階係有魔法㗎!

改期、取消到今日終於成事兼圓滿結束,其多災多難,打破我歷來紀錄。想不到還打破了另一項記錄,就是歷屆最快提交課後感想的一屆,課程結束不足3小時,已經送上學員感想,而那位同學,哈哈,竟是欠缺行動力、不夠爽快的那位!唔通... 佢真係畀佢嘅拍檔同伴敲醒咗? :)

感激,遇見!期待中階再會,努力練習呀!

大家睇睇呢位學員嘅分享吖!

學員分享(心動不如行動篇) — 第卅十四屆西藏頌缽療法初階

一直處於不安狀態的我有幸於2018年底參加了老師的安寧曲音樂會,已經服用一年多抗抑鬱藥及安眠藥的我一直情況反覆,幾年前曾經接受過老師治療的我深信西藏頌缽能為我身心調頻及帶來平靜,所以一見到有音樂會我便報名參加。完結後正當我猶豫緊自己嘅情況應該適合做嘆果個定係做學生好的時候,多謝上次其中一個參加者講咗一句「諗咁多不如做咗先」令我決心參加呢次嘅初階課程。

好幸運我遇到了好學又愛發問的同學及一個超級有耐性又有豐富經驗的好老師,過程當中除了學習到西藏頌缽療法的背景,原理,功效,心念及手法之外,還有充足的時間練習及學習不同的陣式,既可以做學習者(觀察者),又可以做受惠者,整個給予和自癒的過程令我感到身心愉快,內心多了一份安穩踏實及平靜,練習快慢及力度嘅過程除了令我領悟到做人嘅道理之外,亦趕走了左跳右跳的monkey mind。

感激老師及同學給我這份超棒的體驗,為我2019年帶來一個很好的開始,我會努力練習,期待進入下一個階段。

留言

這個網誌中的熱門文章

靈魂年齡 (Soul Age)

不丹治療手記(一) - 備戰不丹

窩心的客戶分享 — 頌缽覺醒